Regulamin sklepu
I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.gateway-hit.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Sklep www.gateway-hit.pl jest prowadzony przez firmę:
P.H.SERWIS Henry Potępa
ul. Słoneczna 2a
55-040 BIELANY WROCŁAWSKIE
Nip. 894-145-52-63
Regon 020087385
3. Adres do korespondencji:
P.H.SERWIS Henry Potępa
ul. Słoneczna 2a
55-040 BIELANY WROCŁAWSKIE
4. Zakup w sklepie internetowym www.gateway-hit.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Działalność nasza jest skierowana do firm, oraz użytkowników indywidualnych i odbywa się zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem.

Oferta

Nasza oferta składa się z produktów, które importujemy bezpośrednio od producentów. Posiadamy szerokie kontakty handlowe, pozwalające nam oferować wyroby w konkurencyjnych cenach.
Zawarte w opisie informacje są zgodne z danymi dostarczonymi przez producentów i dystrybutorów.
Dokładamy wszelkich starań aby były one rzetelne i aktualne.
Z przyczyn technicznych, może się jednak zdarzyć, że zamieszczony na witrynie produkt będzie czasowo niedostępny u naszego dostawcy i nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia.
Jeśli uznasz, że informacje o produkcie są niewystarczające, prosimy o przesłanie e-maila z pytaniem w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Jeśli zdecydujesz się na zakup ratalny napisz do nas:
ewa.phserwis@gmail.com

Zamówienie

Podstawą do zawarcia transakcji w naszym sklepie jest zamówienie, które możesz złożyć: telefonicznie, lub przez internet.
Intuicyjny mechanizm przeprowadzi Cię przez wszystkie fazy (wybór produktu, przekazanie danych adresowych i wybór sposobu płatności).
Zamówienia zagraniczne będą realizowane po wcześniejszej wpłacie środków na konto sprzedającego, koszty wysyłki naliczane w sklepie dotyczą wysyłek krajowych, wysyłki zagraniczne należy ustalić ze sprzedającym indywidualnie.

Płatność

Aby sprostać Państwa wymaganiom, za zamówiony towar możesz zapłacić:

- kurierowi przy odbiorze towaru
- przelewem na nasze konto (dane do przelewu poniżej, otrzymają je Państwo również mailem po dokonaniu zamówienia)

P.H. SERWIS Henry Potępa 10 2490 0005 000 4500 9339 6454


Gwarancje, reklamacje i rękojmie

Zakupione u nas produkty posiadają gwarancję (z wyłączeniem elementów eksploatacyjnych w tym źródeł światła-żarówek, diod itp.).
W przypadku awarii urządzenia reklamowany towar należy dostarczyć do punktu sprzedaży osobiście, lub za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej.
Wraz z reklamowanym produktem należy przesłać kartę gwarancji wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą).
Jeśli napotkasz na jakiekolwiek trudności w realizacji swoich praw gwarancyjnych możesz zwrócić się do nas o pomoc.

ZWROTY

Zakupione u nas produkty można zwrócić w ciągu 14 dni licząc od daty otrzymania, odsyłając je na nasz adres.

Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.
Odsyłany towar musi być w stanie nienaruszonym i w pełni sprawny, oraz w oryginalnym nie zniszczonym niczym nie oklejonym opakowaniu.
Opakowanie należy zabezpieczyć do transportu tak aby nie uległom uszkodzeniu.
Koszty zniszczonego opakowania pokrywa Kupujący.

Art. 34 [Zwrot rzeczy, zmniejszenie wartości rzeczy]
1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
3. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości.


art. 12 ust. 1 pkt 9.
USTAWA O PRAWACH KONSUMENT z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827)


Reklamacja z tytułu świadczonej Usługi


Reklamację z tytułu świadczonej Usługi należy kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej do Biura Obsługi Klienta.
W reklamacji Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko (nazwę), adres do korespondencji oraz określić przedmiot reklamacji.
Sprzedawca w terminie 14 dni od chwili otrzymania reklamacji ustosunkuje się do jej treści.
Dane przetwarzane będą w celu rozpatrzenia reklamacji. Podstawą prawną przetwarzania danych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże podanie danych określonych dla zgłoszenia reklamacyjnego jako wymagane jest niezbędne do jego złożenia (bez podania tych danych nie będzie możliwe złożenie reklamacji). Dane przetwarzane będą przez czas niezbędny dla rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, a później mogą być przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Sprzedawcy i w stosunku do niego.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.
3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma P.H. SERWIS Henryk Potępa zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu, nieistniejący adres) nie będą rozpatrywane.
6. Firma P.H. SERWIS Henryk Potępa zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.gateway-hit.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
8. Firma P.H.SERWIS Henryk Potępa wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
9. Możliwość zakupu w sklepie internetowym www.gateway-hit.pl mają tylko osoby pełnoletnie.

Ochrona danych

P.H. Serwis z siedzibą pod adresem: ul. Słoneczna 2a, 55-040 Bielany Wrocławskie, jest administratorem danych osobowych przekazywanych przez Państwa podczas korzystania ze sklepu internetowego (www.gateway-hit.pl) Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności.

KONTAKT

P.H.SERWIS HENRYK POTĘPA
ul. Słoneczna 2a
55-040 Bielany Wrocławskie

tel +48 71/311-26-98


Mobile 0693-925-000

e-mail:biuro@gateway-hit.pl

ewa.phserwis@gmail.com

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW